Monday 20 February 2017

Bagaimana saya boleh hilang 9 kilo lemak dalam masa 4 minggu dengan produk semulajadi

http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog 
CANTIK SELEPAS KURUS- MESTI BACA!

Salam semua, nama saya Rohana keturunan melayu+filipina. Saya 33 tahun, tinggal di Kuala Lumpur dan bekerja di salon rambut. Selepas kelahiran anak pertama saya saya tak boleh hilangkan kegemukan yang terjadi semasa kehamilan saya. Berat saya meningkat 10 kilo dan saya rasa teruk sangat.

Bukan sahaja saya rasa teruk malah kawan saya selalu bercakap di belakang saya tentang berat saya. Rakan baik saya menyangka bahawa itulah sebab utama suami saya selalu marah-marah setiap kali dia pulang dari kerja. Isu paling utama berlaku apabila saya di ajak ke majlis perkahwinan rakan baik saya dan saya tak boleh muat dalam baju yang kami beli bersama beberapa bulan sebelumnya. Peha saya terlalu lebar dan baju saya terlalu ketat di perut saya.

Ia adalah pengalaman yang memalukan dan saya rasa teruk sangat. Saya diam dan menangis di malam perkahwinan rakan baik saya kerana saya merasa hodoh dan tak mampu buat apa-apa tentangnya.

Saya mencuba segalanya... dan semuanya tidak berkesan. Diet buatkan ia lebih teruk


Sebelum malam tersebut saya telah mencuba segala yang saya tahu untuk kurus. Saya cuba bermacam-macam diet sehingga saya tak ingat dah nama-nama diet tu. Saya cuba berpuasa, hanya minum air, tak makan bergula atau lemak, tak makan karbohidrat.. Saya bangun awal waktu pagi, walaupun suami belum bangun untuk berlari sekejap, buat teknik bangun duduk dan push up. Tetapi tak ada yang membantu pun. Diet tu buatkan ia jadi lebih teruk kerana tubuh saya mula menyimpan lebih lemak selepas itu!. Tubuh saya menyangka saya dalam keadaan lapar oleh itu ia menyimpan apa sahaja yang ia dapat sebagai lemak.
Saya putus asa dan menyangka saya akan menjadi semakin gemuk sehinggalah emak saudara kawan saya memberikan saya petua beliau...

http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog

Semasa saya duduk berhampiran pelamin di perkahwinan kawan saya sambil menangis atas keadaaan saya, mak saudara tertua kawan saya datang. Dia dah lebih 70 tahun tetapi masih cantik sehingga tak menyamai usianya. Awak mungkin fikir dia adalah model kurus tetapi saya pasti dia tak bersenam dan kegemarannya adalah duduk depan TV bersantai sahaja. Juga ketika saya melihat dia makan tadi saya nampak dia enjoy makanannya tanpa berpantang apa pun.

Dia duduk di tepi saya dekat pelamin, peluk saya dan bisikkan kata-kata semangat pada saya. Dia bagitahu saya dia juga mempunyai isu yang sama sebelum ni ketika dia di usia saya tapi saya tak percaya... sehinggalah dia menunjukkan gambarnya semasa muda. Dia lebih gemuk dari saya sebelum ni. Jadi saya bertanya kepadanya apa diet yang dia gunakan untuk turunkan berat badan dia berkata : tak akan ada diet yang boleh buat awak kurus!
Jika diet bukan rahsia beliau kuruskan badan, jadi apa dia?

Dia beritahu yang dia mengamalkan ubatan herba ayurveda, suaminya selalu berikan herba ayurveda dalam bentuk kapsul kepadanya. Bila dia rasa yang lemak badannya meningkat, dia akan ambil kapsul ini. Selepas 1 minggu dia dapat rasa kelainannya. Kapsul ayurveda ni mengandungi esktrak pekat ramuan herba ayurveda dan tumbuhan terpilih. Herba ini menghalang tubuh untuk menyimpan lebih banyak lemak dan meningkatkan metabolisma tubuh supaya lemak yang ada di bakar. Di sebabkan ia di buat dari keseluruhan ramuan semula jadi, jadi ia tiada kesan negatif.
Jadi itulah rahsianya?. Saya macam tak percaya!
http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog

Saya pergi ke rumah mak saudara kawan saya ini hari berikutnya dan dia berikan saya beberapa biji kapsul amalannya dalam kotak. Katanya ini ubat terbaru ayurveda di panggil Ayurpure Slim Intense. Dia bagitahu saya supaya mengambil 1 sachet setiap 3 hari dengan segelas air sebelum sarapan. Saya lakukan ini selama 4 minggu dan menulis journal ( mak saudara kawan saya yang suruh saya buat begini agar saya dapat track keputusan saya )

Minggu pertama:

Saya rasakan saya lebih bertenaga dan tidak mengantuk. Terutama di waktu pagi selepas saya mengambil kapsul tersebut. Saya teruja untuk hari-hari mendatang. Kawan-kawan saya mengatakan yang saya nampak lebih ceria dan mempunyai " tona kulit yang lebih sihat". Selepas beberapa hari saya rasa yang saya kurang rasa lapar. Saya masih makan tengah hari dan malam macam biasa tetapi saya rasa lebih kenyang.

Minggu kedua:

Ini adalah kali pertama saya timbang berat saya selepas saya mengambil Ayurpure Slim Intense. Saya hilang 4 kilo dalam 2 minggu pertama dan saya rasa seronok sangat!. Ini memberikan saya lebih motivasi dan saya rasa lebih teruja. Saya nak sangat bagitahu kawan-kawan tentang ini tetapi saya rasa lebih seronok biarkan mereka tertanya-tanya bagaimana saya boleh turunkan begitu banyak berat badan ! :P

Minggu ke Tiga:


Saya hilang lebih 3 kilo lagi minggu tersebut dan semua kawan-kawan saya bertanya bagaimana saya lakukannya, Tetapi saya masih berahsia Haha.

http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog


Minggu ke empat:


Saat ini saya tak ada lagi kapsul Ayurpure Slim Intense yang tinggal. Saya turun 9 kilo dalam 4 minggu ni dan dah boleh muat dalam baju yang saya beli untuk hari perkahwinan tu lagi. Rasa hebat sangat.

Tapi apa yang lebih hebat adalah bagaimana reaksi suami saya. Saya dapati dia lebih lembut terhadap saya dalam minggu ke dua tapi dia tidak berkata apa-apa. Sehingga selepas sebulan dan hilang 9 kilo pun dia masih diam, tetapi melayan saya dengan penuh kasih sayang. Dia hanya bertanya 2 hari lepas bagaimana saya lakukan kerana kawan-kawan mula bertanya bimbangkan saya. Mereka ingat saya berhenti makan nasi selama sebulan dan bertanya suami saya jika saya masih sihat :D. Memang saya lebih sihat dari sebelumnya dan tidak menukar diet saya pun.

Suami saya hanya ketawa melihat kawan-kawan saya yang cemburu dan terkejut perubahan saya. Dia mengatakan yang saya nampak seperti berusia 20 an semasa mula-mula berjumpa dengannya. Itulah kata-kata paling indah buat saya.
Kawan-kawan saya ada yang cemburu tetapi saya tak simpan dalam hati dan cuba bantu mereka

Saya tak mampu lagi berahsia dengan kawan-kawan jadi saya bagitahu mereka cerita sebenar. Ramai yang kurang yakin. Tetapi Fatimah sangat teruja tentangnya dan terus beli sekotak Ayurpure Slim Intense. Dia menyusu waktu tu tapi doktor memberi jaminan ia selamat kerana ia cuma formula herba semulajadi ayurveda. Formulanya tidak membahayakan bayi atau mengurangkan air susu. Dia mendapat kesan yang sangat baik setelah 2 bulan menggunakan Ayurpure Slim Intense. Dia turun lebih banyak berat badan dari saya tetapi saya tetap puas hati dapat membantu.

Terima kasih Ayupureslim

Saya sangat gembira mak saudaranya sudi berkongsi tips dan petua dengan saya kerana kalau saya sendiri, tak terfikir saya mencubanya... Saya mungkin masih gemuk dan hodoh sehingga kini dan suami saya selalu ungkit cerita di masa saya muda kurus. Jika anda mahu mencuba Ayurpure Slim Intense silalah ke web mereka dan order terus SINI (Ia sangat popular sekarang dan selalu kehabisan stok.)
Beli Ayurpure Slim Intense: klik sini!



NOTICE : TERBARU! AYUPURESLIM INTENSE DALAM BENTUK SERBUK. LEBIH PANTAS BERKESAN, LEBIH KERAS DAN CEPAT KURUS.
1 BOX RM219, 2 BOX RM299, 3 BOX RM399
http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=blog


Stok akan habis dalam
http://www.ayurpureslim.com/my/?affiliate=1&subid=ayupureblog

 _______________________________________________________________________________
PENGHANTARAN PANTAS!
testimoni ayupureslim kuruskan badan 

#keyword : #cara kuruskan badan, #kuruskan badan dengan berkesan, #nak kurus, # kuruskan badan, diet, #gemuk, #jaga kesihatan, #awek melayu, #awek melayu cantik, #kuruskan badan secara semulajadi, #ubat kurus paling berkesan, #ubat kurus semula jadi,ubat kurus cepat, #cara kuruskan badan dengan cepat, #cara kurus semula jadi, #kuruskan badan dengan cepat, #kuruskan badan semulajadi, #mitos kuruskan badan, #keburukan terlalu kurus, #betul ke semua ubat kuruskan badan tak berkesan?. #Suami sayang kurus, #Cantik lepas kurus 

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.